måndag 31 oktober 2011

Herregud!

Sitter i min säng. jag o mamma var i gbg och träffade Amrit och Carina. Eller mamma träffade Carina och jag Amrit. Jag och Amrit gick först till H&M, där stannade vi lite för länge. Provade en hel del, haha. :D

Sen gick vi till WeekDay, Expert och lite andra affärer. I slutet mötte vi upp våra mammor på Cafeet Vanilj där vi åt lunch. Jag beställde en Kycklingsallad, mycket god. Poäng 9 av 10, hihi :P

Mamma och jag var tvungna att gå till tåget sedan för mamma skulle till jobbet. Inne i Nordstan var det jättemkt folk. Plötsligt ser jag någon som vinkar och helt plötsligt kommer Tessan och Jossan tillsammans med några vänner fram till oss. Vilken slump. Tyvärr hann vi bara säga hej typ innan vi fick rusa vidare till tåget. :( Det var synd, jag hade gärna pratat mer med dem. Som tur är kommer Jossan hit imon.

Nu ska jag slappa framför teven. :P


Te och kakor som jag åt häromdagen :) 


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar