söndag 9 oktober 2011

Hehe, piiinsamt

Lite pinsamt.

Nadine måste ha undrat va jag hållit på med. Jag har helt enkelt varit lat och inte haft något kul att skriva om. Jag undrar väldigt. Väldigt mkt vad ni läsare skulle vilja att vi skrev om här på bloggen. Alla förslag är välkomna. Skicka gärna in frågor samtidigt. Här nedan kommer iaf många bra tips på bra serier som jag gillar.

1. Saltön. 
Handlar om några människor på en liten ö som heter Saltön. De händer en massa saker och man får följa flera människors liv. En mysig drama serie i 3 säsonger.

2. Himmelblå. 
Norsk drama serie om några människor på en liten ö. Marit och hennes två barn Iris (15) och Robin (11), samt Kim. En nära vän till dem som är förtjust i Marit. Tillsammans startar de upp ett vandrarhem och en restaurang vid namn Himmelblå.

3. Andra Avenyn. 
Följ familjer och ungdomar i deras liv. Skolan, hemmet, kärlek och mycket annat. Himla bra serie måste jag säga. I rollerna b la: Alicia Vikander som nu medverkat i (Till det som är vackert) och (Kronjuvelerna).


Till sist dagens filmtips. :) 




Pirates of the caribbean 4. I främmande farvatten. 



//Matilda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar