måndag 4 juli 2011

VÄLKOMMEN

Välkommen till Naldaa.blogspot.com

Hej och välkomna till Nadines & Matildas personliga blogg.
Denna bloggen kommer handla om oss, vi kommer skriva om vad som händer i våra liv men för att de ska bli roligare för er, läsare, så ska vi även ha tävlingar, tips, recept, och en massa smått och gott.
Vi kommer även lägga ut så mycket bilder och videos som möjligt så att de blir roligare för er att följa bloggen.

Sen ska ni veta att vi inte satsar på någon chans till 'årets blogg' eller något sådant, utan vi gör de här för skoj skull.

Så jag tänkte att för att presentera oss ordentligt så kommer här en liten presentation, men Matilda är hemma hos sig så hon kanske skriver lite senare :)

/Nadine.

Nadine Gustafsson,
Ålder: 14 år
Kön: Tjej såklart ;p
Intressen: Ridning, dans, fotografering.
Bästavän: Matilda & Catharie.
Djur: 1 hund, 3 katter, 2 hästar
Idol: Kevin Borg <3

Övrigt:
Tja, Nadine (jag) är en rätt normal 14 årig tjej. Jag är glad och snäll (antar jag).
Jag älskar hästar och har två egna ponnyer vid namn Eliases Tyra = Tyra och Dimmans JR Brown = Junior. Förutom att rida dansar jag streetdance och fotograferar med min underbara kamera SONY a230.
Efter sommaren ska jag börja åttonde klass och mitt favorit ämne i skolan är svenska och musik. Jag verkligen hatar Matte. De funkar ganska bra för mig i skolan, hehe.
Min musiksmak är helt normal, jag gillar de mesta. Som ni redan vet så är Kevin Borg som vann IDOL 2008 min största idol.
Mitt utseende är typiskt svenskt, blåa ögon, brunt hår (dock färgat, egentligen mörkblond), halvlångt hår.

Tjaa jag har aldrig vart bra på att presentera mig själv men jag hoppas att ni fick lite ideér om hur jag är ;)

                                                        Junior :)
                                                              Tyra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar