måndag 4 juli 2011

Slapp

Hejhej,
nu har jag vart i stallet och de gick jättebra. Hade mysiga turer i skogen med båda två.
Junior tror tydligen att jag är ett träd för han välte nästan omkull mig när han skulle klia sig, haha jag tror att han glömmer att han väger ca 400 kg.

Imon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ponnyerna har vilodag men sen kommer mammas kompis hit så haha vet inte om jag vill vara hemma då, de blir inte direkt superkul.... Haha men flera av mina vänner är bortresta och Matilda bor ju i stora höga så vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske dra någonstans och ta en fika? Well I don't know...
Förslag? :)

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen :)
Här får ni en bra låt som jag kommer lyssna på nu :)

Sam Tsui är sjukt bra på att sjunga :D

Kramar Nadine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar