fredag 9 december 2011

På bättringsvägen, fest imon!

YoYoYo Bloggen!
Är hemma och sjuk, har vart sjuk hela veckan nu men är på bättringsvägen nu :)
Ikväll kommer Matilda, vem vet ni kanske får ett blogg inlägg som båda skriver, eller någon video eller något annat roligt! Så ikväll blir de att ha kul, Matilda hade även FF eller va de va så aaa haha ;)
Imon ska mamma ha fest, så de kommer bli as kul. Jag, Matilda och Catharie ska stå i baren och va typ bartenders mihihi, blir askul!
Och på söndag hade jag kanske tänkt åka och köpa resten av julklapparna, nästnästa helg äre ju faktiskt jul (jaaa jag fick sitta och räkna ut de xD)!! Matilda kanske vill hänga med och göra de på söndag :)

Hoppas ni får en jätte trevlig helg!
/Nadine

HAHAHHAHAHA åhh gud minnen, Matildas solstol gick sönder när vi fota xD
Minnen, dit dit upp xD
Vi skulle göra en grej och så skulle den andra gissa vad man gjorde, Matilda gungar ;)
Jag dog xD

Jag cyklar xD 
Jag kom inte upp xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar